Гараж

Бітумовози: що це за техніка та особливості її експлуатації

З нафти одержують різні матеріали, у тому числі й бітум, який має велику популярність завдяки своїм властивостям та характеристикам. Виробляється речовина на спеціалізованих підприємствах, а її доставлення для розливу або на об’єкти для подальшого застосування здійснюється на спеціальній техніці — бітумовозах. Це вантажні автомобілі з причепами, оснащені цистернами, у яких відбувається тимчасове зберігання та транспортування рідкого бітуму.

Конструктивні особливості техніки

Для перевезення рідкого бітуму важливо використовувати спеціалізовану техніку, яка виключить ймовірність втрати властивостей матеріалу при транспортуванні. Цей вид нафтопродукту повинен знаходитися в певному температурному режимі (+230 градусів). Його вивантаження виконується самопливом або за допомогою спеціальних кранів. Якщо продукт застигне, то він не тільки стане непридатним до використання, але й ускладниться процес його вивантаження.

Саме для цього й потрібні бітумовози https://everlast.ua/catalog/bitumovozy-avto-tsisterny-dlya-perevozki-bituma-ukr/p23, які оснащуються цистернами об’ємом від 15 до 40 м3. Їхній корпус виготовляється з високоміцної та зносостійкої сталі. Форма цистерни циліндрична або у вигляді еліпса, а зовнішня частина має дзеркальне покриття з нержавіючої сталі.

Складається конструкція з декількох шарів, а всередині передбачені спеціальні перегородки, що називаються хвилерізами. Їхнє призначення вкрай важливе при транспортуванні рідкого бітуму: знижують ймовірність виникнення сильних гідравлічних ударів, які утворюються при різкому гальмуванні автомобіля або при його розгоні.

Одними з найважливіших конструктивних елементів є нагрівальні прилади у вигляді горілок низького тиску, які мають наступну схему пристрою:

1. Жарові труби — кріпляться до хвилерізів, мають розширену конструкцію на вході в цистерну.

2. Простір пічної камери — тут відбувається повне згоряння палива у вигляді керосину.

3. Пальники — складаються з форсунок, через які подається паливо.

4. Димова коробка — здійснює відведення газів, які взаємодіють із задньої нижньою частиною цистерни, в атмосферу через верхній патрубок.

Заливка бітуму відбувається самопливним способом (обов’язково при температурі не нижче ніж 180 градусів). Для цього цистерни мають горловини з відкидними кришками, які після заповнення герметично закриваються. Щоб рідкий бітум не охолонув, між зовнішньою та внутрішньою стінками знаходиться термоізоляційний шар. Він складається зі скловолокна.

Переваги перевезення бітуму на бітумовозах

Спеціальна техніка для транспортування рідкого бітуму має характерні переваги:

  • збереження матеріалу, що виключає ймовірність втрати його властивостей;
  • захист від займання продукту;
  • можливість транспортування бітуму за будь-яких погодних умов;
  • надійна зчіпка з тягачем;
  • посилена конструкція цистерни, що досягається методом застосування якісних матеріалів та зварних швів.

Базою для перевезення такого різновиду нафтопродукту є шасі та тягачі різної вантажності.

Поділитися з друзями

Залиш коментар або задай питання

Ваш адрес email не будет опубликован.

Adblock
detector