Без рубрики

Куди можна здати старий акумулятор — все варіанти, умови і ціни

Проблема утилізації виробили свій ресурс АКБ-питання, яке хвилює багатьох автомобілістів, особливо проживають в межах населених пунктів. Для жителів сільських районів вона так гостро не стоїть, так як принцип відомий – відвіз подалі і викинув. На жаль, такий підхід до даного питання дуже поширений, і частково провина за це лежить на самій державі, так як організацією цивілізованої здачі старих акумуляторів в утиль місцеві адміністрації практично не займаються.

Отже, якщо для нас такі поняття, як «екологія», дбайливість, хазяйський підхід до будь-якої справи не щось аморфне і «дуже далеке», то подумати про порядок здачі батареї (куди, кому і за скільки») доведеться самостійно.

Можливі варіанти

Природно, багато що залежить від місцевих умов, специфіки проживання і ряду інших факторів. Але деякі поради все-таки можуть допомогти читачеві вирішити проблему утилізації АКБ.

Вся складність в тому, що переробкою виробів б/у займаються тільки великі підприємства (компанії). А їх з точки зору рентабельності цікавлять, в тому числі, і масштаби роботи. Зв’язуватися з прийомом АКБ в кількості 1 – 2 штук ні одна відома фірма ніколи не стане, бо їй це невигідно, а значить, і не потрібно. Так до кого звернутися?

  1. Пункт прийому кольорового металобрухту. Свинець відноситься до цієї категорії металів. У деяких подібних точках АКБ приймають.
  2. Компанії-«посередники». Їх називають по-різному, наприклад, «акумулюють». Сенс їх роботи в тому, щоб провести прийом виробів від населення, а потім, вже великою партією (від тонни) здати на виробництво для переробки. Такий ось дрібний бізнес. Інформацію нескладно знайти в інтернеті, в газетах або через довідкове агентство. У багатьох містах такі є – «про товарах і послугах».
  3. По оголошенню. Їх регулярно розміщують в інтернеті і в ЗМІ як фізичні, так і юридичні особи. Навіщо їм потрібен АКБ, до того ж старий-їхня справа. Нам головне – позбутися від нього цивілізованим способом.

Якщо здача проводиться в одному з подібних «блошиних» пунктів, то потрібно розуміти – це свого роду «летючі голландці». Сьогодні вони працюють, а завтра і слідів не знайти. Тому на високі ціни розраховувати не варто; і розрахунок повинен проводитися відразу, по факту, а не «завтра після 16.00».

Приблизні вимоги до АКБ б/у

Саме найбільш поширені, так як у кожного приймальника свої «примхи», і з цим доведеться рахуватися. Тому всі нюанси уточнити краще завчасно.

Цілісність корпусу

Тріщина може стати причиною відмови в прийомі, особливо якщо в батареї є електроліт. Можливо, він і не випливає, так як пошкодження, наприклад, у верхній частині корпусу, але ж скупник сам переробкою брухту не займається, а кудись його відвозить. Отже, у нього можуть виникнути проблеми в процесі транспортування. Тому краще наявні дефекти відразу усунути (або хоча б замаскувати герметиком, наплавленням пластика – способів багато).

Куда можно сдать старый аккумулятор — все варианты, условия и цены

Наявність ручки

Навіть якщо вона і зламана, то необхідно виготовити її з дроту, мотузки або чогось ще. Приймальник навряд чи погодиться прийняти виріб з перспективою, що йому доведеться його переносити, тримаючи обома руками. Особливо якщо врахувати, що він один, а нас, «стражденних», досить багато.

Слід заздалегідь поцікавитися, чи потрібно зливати електроліт? Як правило, спеціалізовані організації такої умови не ставлять – приймають батареї в будь-якому вигляді. Але уточнити (на всякий випадок) варто.

Тип корпусу

З «пластиком» точно проблем не буде. А ось щодо ебонітових потрібно уточнювати. Можливо, що приймальник запропонує спочатку самостійно розібрати зразок і здати тільки свинець.

Орієнтовні розцінки

Якщо АКБ не викидати, а здати, то можна залишитися в «плюсі». Правда, він мізерний, але все-таки це краще, ніж нічого; і до того ж совість «гризти» не буде за шкоду, завдану природі. Варіантів 2: працівники організації, з якою є домовленість, приїжджають до нас, додому; ми відвозимо акумулятор в пункт прийому самостійно.

У першому випадку розраховувати доведеться на суму в межах від 50 до 100 руб / шт. (залежить від типу батареї). Якщо і буде перевищення цієї ціни, то невелике. У другому – від 150 за одиницю.

Деякі фірми виробляють певну доплату (встановлюють підвищуючий коефіцієнт) за кількість зданих батарей. Висновок – або збирати кілька років вийшли з ладу АКБ (що сумнівно), або позбирати по сусідніх гаражів всі ці б/у і скомплектувати партію. Багато автовласників просто лінуються займатися здачею, але викинути нікуди, а під ногами акумулятор постійно «гуляє» і заважає. Віддадуть, та ще й спасибі скажуть. В цьому випадку можна не тільки окупити витрачений бензин, але і на заправку або щось ще залишиться.

Поділитися з друзями

Залиш коментар або задай питання

Ваш адрес email не будет опубликован.

Adblock
detector