Без рубрики

Ворота з профільної труби своїми руками – основні нюанси

Ворота для гаражів і для в’їзду на територію часто виготовляються самостійно з профільної труби.

основні нюанси” width=”513″ height=”410″ sizes=”(max-width: 513px) 100vw, 513px” >

Причиною цього є:

  1. Доступність будівельного матеріалу.
  2. Простота проектування і виготовлення.
  3. Труднощі транспортування готового виробу через великогабаритних розмірів.

Необхідні матеріали та інструменти

Для самостійного виготовлення конструкції не потрібно мати спеціальних будівельних навичок. Єдиною вимогою є вміння працювати зі зварювальним апаратом.

В якості матеріалу використовується:

  1. Профільні труби для опор і каркаса. Варто врахувати, що для каркаса зазвичай використовується матеріал з діаметром перетину в два рази меншим, ніж для опори.
  2. Труби 40*20 для перемичок, які необхідні для додання жорсткості конструкції.
  3. Саморізи для кріплення обшивки.
  4. Матеріал обшивки (зазвичай використовують профнастил).
  5. Петля.
  6. Замок.
  7. Ролики (якщо плануються відкатні ворота).
  8. Додатково слід придбати ґрунтовку для обробки металевої поверхні перед фарбувальними роботами.
Для виготовлення конструкції застосовуються каркасні основи з оцинкованої або вуглецевої сталі.

Для воріт доцільніше купувати труби з квадратним або прямокутним перетином, оскільки це полегшує їх транспортування до місця призначення і проведення монтажних робіт.

Профілі класифікуються виходячи зі способу їх виробництва:

  1. Пройшли термічну обробку. З таких матеріалів виготовляють вироби, невимогливі точності розмірів конструкції.
  2. Термічно не оброблені.

основні нюанси” width=”538″ height=”287″ sizes=”(max-width: 538px) 100vw, 538px” >

Застосовуються для виготовлення каркаса точних розмірів. Також розрізняють Будівельні профілі з різною геометричною формою перетинів і матеріалом їх виготовлення.

Величезною перевагою, що виражається в надійності, стійкості і зручності зведення каркаса мають безшовні труби. Однак, через свою дорожнечу вони рідко застосовуються в будівельних роботах.

В якості обшивки будівельники рекомендують застосовувати наступні матеріали:

  1. Листи металу, виготовлені з оцинкованого заліза.
  2. Профнастил з оцинкованої сталі.
  3. Обрізна дошка, попередньо оброблена ґрунтовкою-антисептиком і пофарбована фарбою або лаком.

Підготовчий етап робіт

1. Проведення робіт по виміру параметрів

На цьому етапі слід враховувати габарити автомобіля, який потенційно мав в’їжджати в ворота. Не варто забувати про площу, займаної орної стулкою.

Стандартними розмірами вважаються:

  1. Загальна ширина воріт– 3 метри.
  2. Висота конструкції – 1,5 метра.
  3. Висота хвіртки повинна відповідати висоті воріт.
  4. Ширина хвіртки дорівнює довільній величині, але не може бути менше 0,75 метра.

При установці конструкції на вже побудований паркан, величина розміру висоти виробу повинна відповідати аналогічним параметрам забору. В деяких випадках допускається зменшення величини на сорок сантиметрів. Ширина визначається відстанню між двома стовпами, де передбачається кріплення каркаса.

2. Побудова креслення із зазначенням розмірів всіх складових майбутньої конструкції.

Необхідно зобразити на схемі раму і стулки воріт, які обов’язково повинні вписуватися в неї. Повинні бути вказані місця розташування ребер жорсткості, а в разі виготовлення зовнішніх воріт – параметри розміри стовпів.

При проведенні проектування слід враховувати, що чим більше площа поверхні двері, тим більше навантаження передбачається на профіль через збільшеної парусності вироби.

width: 539px) 100vw, 539px” >

3. Твір розрахунку необхідної кількості будівельних матеріалів.

Окремо розраховується необхідна кількість профілю і площа обшивки.

4. Підготовка та придбання необхідних інструментів

Перетин профільної труби вибирається на підставі даних розмірів стулок, з урахуванням показника парусності. Чим більша площа дверей, тим більшим перетином трубу слід купувати.

Виготовлення розпашних воріт

  1. Очищення профільної труби від бруду та іржі за допомогою металевої щітки.
  2. Знежирення труб спеціальним складом, покриття ґрунтовкою і проведення фарбувальних робіт.
  3. Нарізка фрагментів труб на підставі креслярських даних.
  4. Установка опорних стовпів (при виготовленні зовнішніх воріт).
  5. Зварювання по периметру каркаса. Для зручності краще розташувати виріб горизонтально на робочій поверхні.
  6. Шліфування швів виробу після проведення зварювальних робіт.
  7. Приварювання до рами опорних кріпильних майданчиків.
  8. Виготовлення стулок. При виготовленні гаражних дверей фрагменти труб слід розташувати всередині зібраного каркаса. Потрібно враховувати, що слід залишати невеликий зазор з боку петель і закривання дверей для вільного руху стулок.
  9. Зварювання стулок з подальшим шліфуванням швів.
  10. Зміцнення ребер каркаса профілем з меншим розміром перетину з метою надання йому жорсткості.
  11. Нарізка обшивки по заміряним розмірам. Необхідно враховувати, що в готовому виробі повинен бути перекритий зазор між каркасом стулки і рамою.
  12. Кріплення обшивки. Щоб прикріпити дерев’яну обшивку потрібно застосовувати саморізи. Зазвичай вони вкручуються в матеріал за допомогою дриля або шуруповерта. Якщо застосовується обшивка з металу, то без зварювальних робіт тут не обійтися.
  13. Приварювання дверних петель на стулку і раму воріт. Для об’єктивного зіставлення складових петель необхідно правильно утримувати двері під час виконання робіт.
  14. Проведення утеплювальних робіт
  15. Фарбування або покриття лаком готового виробу

основні нюанси” width=”521″ height=”390″ sizes=”(max-width: 521px) 100vw, 521px” >

Виготовлення відкатних воріт

Установка опорних стовпів і підстави воріт. Опори зазвичай виготовляються з профілю великого діаметру, оскільки на нього планується в подальшому кріплення складної конструкції. Під стовпи з профільних труб слід викопати дві ями, на дно яких потрібно укласти подушку з суміші дрібного щебеню і піску заввишки двадцять сантиметрів.

Стовпи встановлюються строго вертикально, контролюючи процес рівнем, після чого ями заливаються розчином.

  1. Виготовлення основи для роликових візків з швелера і арматурних прутів. Довжина конструкції повинна становити половину всього отвору воріт. Для цього арматурні прути слід нарізати по одному сантиметру і зварити зі швелером. З кожного боку заставної має бути по чотири арматурних прута. Поперечні прути, рівні довжині швелера потрібно зварити між стійками в верхній частині застави.
  2. Підготовка ями шириною 50 сантиметрів, довжиною 1,2 метра. Дно ями потрібно встелити сумішшю піску і щебеню глибиною двадцять сантиметрів.
  3. Установка і заливка бетонним розчином заставної. Швелер необхідно виставити строго за рівнем, він повинен розташовуватися на одному рівні з дворовим покриттям.
  4. Роботи по збірці каркаса. Необхідно проводити роботи на рівній поверхні, попередньо очистивши її від сторонніх предметів. В першу чергу виготовляється несуча рама. Внутрішня рама виготовляється вже з урахуванням розмірів несучої, постійно проводячи контрольні заміри.
  5. Проведення обшивальних робіт внутрішньої рами. Обшивка може бути виконана з однієї або з обох сторін. За бажанням майбутнього господаря всередині може бути прокладений шар утеплювача.
  6. Установка роликів на підставі воріт.
  7. Виставлення точного місця розташування задньої і передньої візки, попередньо провівши роботи по зачистці і обробці грунтом.
  8. Приварювання задньої і передньої візки.
  9. Забезпечення вільного руху роликових візків шляхом їх регулювання.
  10. Установка кронштейна з роликами на опорні стовпи. Таким чином, щоб полотно легко ковзало між роликами.

Бліц-поради

  1. Глибина поглиблень для установки опорних профільних труб не повинна бути менше глибини промерзання грунту в районі.
  2. Після виготовлення профільних стовпів для опори і закладного елемента для відкатних воріт потрібно фундаменту дати вистоятися два тижні, тільки після закінчення яких можна далі проводити монтажні роботи по зведенню воріт.
  3. Конструкція вбудованої хвіртки буде міцніше, якщо облицювання помістити всередину рами.
  4. Щоб легко підігнати стулки воріт і забезпечити легкість в обслуговуванні виробу в готовому вигляді, слід його виготовляти у вигляді суцільної конструкції верхньої і нижньої частини рами. Розрізається виріб по зазначеній лінії тільки після посадки на петлі.
  5. Відкатні ворота можна обладнати автоматичною системою управління, потужність якого безпосередньо залежить від ваги конструкції.
Поділитися з друзями

Залиш коментар або задай питання

Ваш адрес email не будет опубликован.

Adblock
detector