Як самостійно замінити підшипник в пральній машині
Така поломка в пральній машині зустрічається досить часто мова йде про підшипниках барабана. Якщо машина при роботі видає звук, що нагадує літак на злеті, то діагноз вірний — треба замінити підшипник. Ще одна ознака – пральну машинку починає трясти, вона йде «в рознос». Якщо похитати барабан, то він буде досить сильно відхилятися від своєї осі.
В принципі, заміну підшипників можна зробити і самому, якщо мати деякий досвід в ремонті побутової техніки. Але перед тим як приступити до цього, слід добре підготуватися. Іноді буває так, що агрегат розібраний, валяються деталі, а «майстер» бігає по всій окрузі в пошуках потрібного інструменту.
Разом з машинкою, як правило, поставляється ремкомплект, в складі якого є підшипники. Слід приготувати і нову прокладку бака, так як після ремонту її теж доведеться замінити.
Порядок роботи по заміні підшипника
- машинка повністю відключається. Від усього – електрика, вода, каналізація. Природно, що для її розбирання має бути достатньо місця;
- знімається верхня панель. Гвинти її кріплення – під шестигранник. (Вже ясно, що приготувати!)
- знімається корпус дозатора і викручуються гвинти. 3 в цьому місці і 1 на передній панелі;
- знімається нижня панель;
- отстыковывается шланг зливу;
- тепер є доступ до гвинтів кріплення передньої панелі. Вони відкручуються;
- знімається люк. Досить потягнути за пружинний хомут;
- демонтується лоток для миючих засобів;
- далі знімаються противаги. У більшості моделей їх два;
- від’єднуються дроти від «нагрівача». Тут потрібно особливо ретельно все позначити. А краще – сфотографувати;
- знімається ТЕН. Досить відкрутити гайки і трохи натиснути;
- забирається трубка між баком і зливним насосом. Як правило, зіллється якась кількість води, тому знадобиться ганчірка;
- знімається задня панель, ремінь (слід трохи прокручувати шків);
- демонтуються двигун (позначити дроти!!!) і камера відбору тиску;
- витягти бак. Перед цим потрібно зняти пружини, амортизатори. Загалом, бак повністю звільнити;
- щоб дістатися до підшипників, треба перевернути барабан і зняти шків. Під барабан слід підкласти дерев’яні рейки, так як доведеться шків вибивати;
- бак роз’єднується на дві половинки;
- у задній частині бака знаходяться підшипники. Вони вибиваються по черзі. Важливо. Потрібно дотримуватися обережності, щоб не пошкодити посадочні гнізда!!!
- після знімання всіх підшипників все ретельно зачистити від накипу;
При установці нових підшипників не можна стукати по їх центру, тільки по зовнішньому ободу обойми. Причому рівномірно по всьому колу.
Сальник перед постановкою на місце обов’язково змащується.
Збірка йде в зворотній послідовності. Після з’єднань половинок бака (з використанням герметика і заміною прокладки) його потрібно перевірити на герметичність (після висихання ущільнювача).
Рекомендація
Буде правильно записувати послідовність дій: що знято, звідки і в якій черговості. Тоді збірка буде простіше-в зворотному порядку.
У різних моделей кріплення можуть дещо відрізнятися. Тому дана стаття-тільки про черговість операцій.