Без рубрики

Який підлогу краще зробити в гаражі?

Гаражу потрібна підлога. Перш ніж почати діяти, врахуйте, що він повинен відповідати наступним характеристикам:

  • Бути стійким до продуктів нафтопереробки.
  • Витримувати механічні пошкодження (якщо на підлогу впаде важкий предмет).
  • Бути пожежобезпечним і витримувати вплив води.

Покриття для гаража може бути декількох видів, у кожного з яких є як недоліки, так і переваги.

Різновиди підлоги в гаражі

  1. Оптимальний варіант – залізобетонні плити перекриття (якщо не брати до уваги ціну).
  2. Можна зробити його з дощок.
  3. Підлога бетонована.
  4. Бетонна основа і полімерна заливка.

Плити ЗБВ

Схема будови підлоги в гаражі із залізобетонних плит

Плити ЗБВ використовують, щоб підлога в гаражі була міцною і надійною. Це найбільш швидкий варіант. Основними недоліками такої підлоги є:

  • значна вага (плити повинні лежати на цоколі гаража)
  • використання спеціальної техніки
  • потрібно бригада робітників

Всі перераховані пункти неможливо виконати без додаткових витрат, що призведе до подорожчання робіт.

Плити, якщо покласти їх прямо на землю, ризикують тріснути, якщо грунт просяде. Підвищення температури влітку загрожує розширенням плит, що також може привести до пошкоджень, як самих плит, так і фундаменту гаража. Тому грунт для такої підлоги потрібно грунтовно утрамбувати. Необхідний зазор між фундаментом і плитою.

Дерев’яна підлога в гаражі

Дерев’яна підлога в гаражі можна утеплити за допомогою поліетиленової крихти

Підлога з дерева може здатися дуже простим підприємством: проклали лаги, набили дошки. Основний недолік такої підлоги-недовгий термін служби в порівнянні з бетонним.

Основний етапи підготовки полягає у виборі твердого підстави. Тут тільки два варіанти: або робити цегляні (можна бетонні) стовпи, на які встануть лаги, або знову звернеться до стяжки, яка в даному випадку буде заливатися прямо на землю. Її необхідно армувати для того, щоб підстава була міцною. І той і інший варіант виконується з дотриманням рівня по горизонталі.

Утеплюють підлогу або, коли він багатошаровий, або виставляють лаги за рівнем прямо на стовпчики: це варіант холодного покриття. На стовпчики роблять гідроізоляцію з руберойду. Дошки обробляють антисептиком, просушують. Поздовжні лаги прокладають на відстані 40 см один від одного. Перевіряється рівень, а потім закріплюються поперечні дошки через кожні 50 см.

Основна складність при настилі дерев’яної підлоги-це ущільнити його якомога краще. Оскільки рівних дощок практично не буває, розкладіть їх спочатку, щоб на увігнуту сторону припадав край наступної, опуклої дошки. Але оскільки в гаражі не жити постійно, то на невеликі щілини можна просто не звертати уваги. Пол також потрібно прооліфити (покрити оліфою) і пофарбувати.

Підлогу можна утеплити, проклавши на сновання утеплювач або заповнивши простір під ним поліетиленовою крихтою.

Бетонна підлога в гаражі

Врахуйте обставини, які зроблять проблематичною роботу по заливці гаража бетоном:

  • рівень підземних вод високий
  • приміщення підтоплюється у весняний період
  • ділянка розташована на схилі
Чим довше гараж простоїть засипаним землею, тим краще вона утрамбуется. На фундаменті робиться розмітка верхнього рівня підлоги, це допоможе регулювати шари засипок, які будуть передувати основним бетонування.

При заливці підлоги в гаражі бетоном, рейки вирівнюються за рівнем

За землею слід шар піску – 5 см. потім щебінка (20-40) близько 10 см. Склад “подушки” варіюється, але зазвичай, перед тим як зробити заливку підлоги в гаражі бетоном, для того, щоб він був досить жорстким і стійким, виконують підготовку у вигляді набору робіт. Їх виробляють в такій послідовності:

  1. Землю засипають гравієм.
  2. Далі йде пісок (або навпаки).
  3. Прокладають гідроізоляцію підлоги в гаражі з двох шарів руберойду (на гарячий шар бітуму).
  4. Утеплювач, якщо необхідний.
  5. Гідроізоляція: поліетиленова плівка.
  6. Армований шар бетону (чорновий варіант підлоги).
  7. Потім йде саме бетонування.

Фінішну стяжку роблять у міру необхідності (зазвичай це наливні підлоги), але багато людей обходяться і без неї.

Виставляють за рівнем рейки (дерево), вони грають роль маяків. Пол заливається смугами по довжині або ширині, його висота повинна трохи перевищувати рівень дерев’яних рейок (маяків). Товщина заливки досягає 10-12 см. Мінімальна товщина повинна бути 4 см. кожна зі смуг закривається плівкою. У той період, коли смуга буде сохнути, її потрібно періодично змочувати водою.

Щоб підлога довше зберігав свої кращі якості, його слід пофарбувати. Повторне фарбування робити в міру стирання фарби.

Оглядова яма

При спорудженні оглядової ями, глибина її робиться під зріст господаря

Позначаючи точний метраж споруди для огляду машини, потрібно врахувати:

  • достатню глибину для зростання
  • розміри машини
  • можливість оглянути автомобіль без перешкод з усіх боків

Спочатку робимо схему майбутньої ями.

Це приблизна схема, вона може бути змінена, але принцип пристрою буде таким же. Потім яма копається на потрібну глибину. Земля розподіляється по гаражу, ретельно утрамбовується.

Стіни викладаються цеглою, для цього можна використовувати будь-яку цеглу: з розібраних будівель, що був у вживанні. Товщина в півцеглини буде достатньою. Потрібний розмір підганяйте УШМ, в просторіччі – болгарка. Для того щоб стіни були міцними, готуючи цементний розчин з розрахунку 1:3 (1 частина цементу і три – піску). Дотримуйтесь вертикальність стін за допомогою рівня.

В оглядовій ямі передбачте прокладку кабелю для освітлення і розетку для електроінструменту. Кабель можна пустити за кладкою, засипавши його землею. Зробіть пару ніш в стінках, туди буде зручно класти інструмент. Верхній край цегляної кладки захищають від руйнувань металевою обв’язкою з куточка.

Можливо, вам буде цікаво прочитати, як крити дах гаража руберойдом.

Власнику приватного будинку доводиться піклуватися про все, в тому числі, про водостічну систему.

Рада

  • Не кладіть землю біля стін під самий фундамент. На відстані в 15 см засипте пісок (смугу відгородіть дошками), можна прокласти гуму, пінопласт, будь-який інший утеплювач. Це запобігає пошкодженню підлоги, якщо гараж дасть усадку.

    Бетонна стяжка підлоги в гаражі сохне не менше 4-х тижнів

  • Додаючи у воду трохи рідкого мила, ви досягнете того, що розчин не буде швидко схоплюватися.
  • Поліетиленова плівка повинна по периметру перевищувати рівень підлоги.
  • Бетон повинен сохнути не менше 4 тижнів.
  • Зробіть теплий пол в гаражі.
  • Робіть невеликий ухил до виходу.
  • В бетонний розчин можна додавати керамзит або пемзу. Підлога буде тепліше.
  • Поверхня бетонної стяжки підлоги в гаражі промащують цементним «молоком» (1 частина цементу і 3 частини води, трохи гашеного вапна або полівінілацетатної емульсії). Це зміцнює бетон.

Поділитися з друзями

Залиш коментар або задай питання

Ваш адрес email не будет опубликован.

Adblock
detector