Гараж

Пічка на відпрацьованому маслі для гаража своїми руками

Теплий гараж – ідеальне рішення для правильного зберігання автомобіля, тому обігрів приміщення фахівці рекомендують продумати ще на етапі будівництва. Найефективніший спосіб створити комфортні умови експлуатації гаража – комплекс робіт (вентиляція+утеплення+опалення) володіє одним недоліком: дорога вартість облаштування. Недорогий варіант обігріву – зробити піч для гаража своїми руками що дозволить заощадити не тільки на вартості обладнання, але і в процесі експлуатації, особливо при виборі конструкцій «на відпрацюванні». Головне – підібрати той вид печі, який впишеться у виділений бюджет і забезпечить ефективний обігрів приміщень.

Види печей для гаража

Сучасна піч для опалення гаража може бути будь – який-від дорогих пристроїв заводського виготовлення до саморобних конструкцій «на відпрацюванні». Частина асортименту – «голландки», «шведки», «росіяни» – не користується популярністю, оскільки споживають багато палива і займають значне місце в тісному просторі гаража. При виборі печі рекомендується врахувати актуальні вимоги до обігрівальних пристроїв: компактність, функціональність, довговічність, безпечність, ефективність. Популярні види печей:Пічка для гаража своїми руками

  • Булерьян – дороге обладнання з високим ККД (80%), що працює за принципом конвертерного спалювання газу. В якості палива можна використовувати відходи деревини, дрова, торф, вугілля… всі, крім газоподібного і рідкого палива. Переваги: печі для гаража монтуються легко, швидко нагрівають приміщення, підтримують задану температуру і працюють близько 10-ї години на одній закладці палива. До недоліків, окрім дорогої вартості, відноситься необхідність врахувати деякі особливості монтажу;
  • Буржуйка – компактна дров’яна піч для гаража, для інсталяції якої не потрібно особливих знань. Головна перевага буржуйки – можливість облаштувати приміщення дешево, якщо вибрати надійні, прості і перевірені на практиці варіанти дров’яних печей і виготовити їх своїми руками. Заводські моделі, особливо імпортні – досить дороге рішення, яке обійдеться автолюбителю в $400-700. Головне при виборі буржуйки – створити оптимальний повітрообмін: забезпечити приплив повітря через отвори+змонтувати трубопроводи для витяжної вентиляції. Крім того, при виборі буржуйки обов’язково дотримуватися заходів безпеки – встановлювати піч у зоні, яка віддалена від дерев’яних елементів, горючих, мастильних матеріалів і легкозаймистих предметів. Додатковий мінус – обов’язкове влаштування димоходу;
  • Масляний радіатор – зручне і компактне електрообладнання. Переваги: відсутність монтажних робіт, висока безпека, тривалий термін служби. Недолік: високі експлуатаційні витрати, так як опалювальна піч для гаража споживає багато електроенергії;
  • Теплова гармата може працювати як на електроенергії, так і на газі, тому «мінуси» і «плюси» обладнання залежать від обраного енергоносія. Недоліки газових: гучність, вибухонебезпечність, неприємний запах; електричних – значна витрата електроенергії. Загальний «плюс» теплових гармат – швидкий прогрів приміщення і мобільність;Теплова гармата для гаража
  • Інфрачервоні обігрівачі працюють на електроенергії або газі. Переваги: спрямований обігрів і компактність. Недоліки: невисокий ККД і необхідність ретельно розрахувати область, яка буде піддаватися тривалому опроміненню, щоб не постраждала фарба кузова автомобіля. Оптимальний варіант – нагрівати вільну від автомобіля площа гаража.

Найдешевший варіант облаштування гаражу – виготовити конструкцію своїми руками. Такий обігрів піччю для гаражів і креслення конструкцій «на відпрацюванні» – ефективне, надійне і просте рішення. Ефективний, але дорогий варіант обігріву – піч Булерьян, для монтажу якій необхідно врахувати кілька нюансів:

  • виготовити димохід у вигляді сендвіч-труби і утеплити мінеральною ватою. Конструкції з нержавійки встановлювати не рекомендується, так як у верхній частині буде накопичуватися конденсат, що призведе до наростання сажі, виділення диму та можливого загоряння;
  • встановити піч на 20 см вище рівня підлоги на жароміцний матеріал: цегла, бетон, лист металу.

Для розпалювання печі рекомендується використовувати папір. Головне при монтажі – детально вивчити креслення обраного виробника і строго слідувати рекомендаціям з інсталяції.

Саморобна піч для гаража

Конструкції «на відпрацюванні» – лідери популярності, які поступаються тільки буржуйкам і є найпопулярнішими збираються печами для гаража своїми руками. Головна перевага – для виготовлення печі за простою схемою без крапельниці і форсунки не потрібно ні особливих знань, ні професійних навичок. Додатковий «плюс» – при виготовленні печі для гаража на відпрацювання своїми руками автолюбитель одночасно вирішує кілька завдань:

  • забезпечує ефективний обігрів приміщення;
  • підтримує здоровий мікроклімат в приміщенні піч не димить і не забруднює навколишнє середовище;
  • економить на експлуатаційних витратах, так як для обігріву потрібно або дешеве, або безкоштовне паливо (відпрацьоване масло).Саморобна піч для гаража

Ще одна перевага саморобної печі «на відпрацюванні» – доступність джерел пального і широкий вибір видів палива. Найпопулярніший джерело – відпрацьоване моторне масло з тепловіддачею, аналогічної электрообогревателю (до 15 кВт/год). Крім того, можна використовувати індустріальне, машинне, трансмісійне або трансформаторне відпрацьовані масла, сланцеве масло, пічне або дизельне паливо і відходи лакофарбового виробництва.

Головне для тих, хто вирішив заощадити на обігріві – пам’ятати, що саморобні печі для гаража на відпрацьованому маслі потрібно чистити від відходів і регулярно, кожні 10 днів, очищати димохід. Щоб труби і отвори саморобної печі інтенсивно не засмічувалися, рекомендується використовувати паливо якомога чистіше і збільшити переріз димоходу.

Конструктивно саморобна піч проста і складається з 2-х ємностей, які з’єднані перфорованою трубою (з безліччю отворів). Фахівці рекомендують вибрати схему печі з певними технічними характеристиками:

  1. розміри 70х50х35 см;
  2. переріз витяжки в межах 105 см;
  3. місткість 12 л;
  4. вага до 30 кг;
  5. витрата палива в межах 0,5-1,5 л/год.

Щоб зробити таку піч для гаража своїми руками інженерної підготовки не потрібно, так як конструкція приладу дуже проста. На підготовчому етапі рекомендується домовитися з сусідніми власниками гаражів та встановити на території кооперативу ємність для відпрацювання з металу товщиною 3 мм Для виготовлення печі будуть потрібні:

  • дві ємності;
  • металевий кутник;
  • сталева труба.

В якості ємностей можна використовувати корпус старого компресора «радянського» холодильника або невеликий старий пропановий балон. Порядок робіт:Піч для гаража на відпрацюванні

  1. Встановити нижній корпус на ніжки: виготовити деталі висотою 20 см з металевого куточка, розташувати ємність горизонтально і приварити ніжки.
  2. Прорізати зварюванням отвір посередині нижнього корпусу, приварити трубу у вертикальному положенні і з’єднати 2 ємності. Саморобні печі не рекомендується виконувати цільними – краще зробити знімну верхню частину, щоб забезпечити доступ в пальник для чищення пристрою від кіптяви. Нижня частина печі виконує функцію топки і паливного бачка, верхня з сполучної трубою служать нагрівальним елементом. Нагрівальні елементи рекомендується виготовити з заліза товщиною 4-6мм, щоб деталі не прогоріли, так як ці частини печі при максимальному розігріві можуть розжарюватися до 900° С .
  3. Прорізати отвори в трубі: розмітити не менше 10-ти отворів, розподіливши їх на висоту 0,5 м, і прорізати «болгаркою». Головне при розмітці – пам’ятати, що починатися отвори повинні в 10-ти сантиметрах від корпусу.
  4. Підготувати на верхній площині топки (нижньої частини печі) отвір для заливання палива і обладнати кришкою. Кришку рекомендується закріпити на болтовом з’єднанні або на заклепках так, щоб деталь легко поверталася. Кришка – важливий елемент конструкції, що виконує функцію пульта управління». Ступінь нагрівання приміщення і, відповідно, потужність горіння залежать від інтенсивності надходження кисню в топку. Регулювати надходження кисню необхідно кришкою, закриваючи або відкриваючи отвір до досягнення потрібної продуктивності обігріву.
  5. Приварити патрубок на верхню ємність.
  6. Виготовити витяжну трубу і закріпити на патрубку. Витяжну трубу рекомендується виготовити з оцинковки, щоб деталь виконувала функції додаткового нагрівального елемента.

При самостійному виготовленні печі фахівці рекомендують передбачити різний перетин двох труб – верхню зробити більшим перетином, а вихлопну – меншим. Така конструктивна «хитрість» – запорука того, що в печі буде менше утворюватися сажа. Щоб забезпечити хорошу тягу, необхідно при виготовленні димоходу уникати горизонтальних ділянок, встановити деталь під кутом і вивести суворо вертикально на висоту від 4-х метрів.

По закінченні складання можна надати красивий вигляд печі – пофарбувати сумішшю з меленої крейди (20 гр), силікатного клею (0,5 л) та алюмінієвої пудри (200 гр). Останній етап робіт – встановити і розпалити піч:

  • вкласти згорнуту газету в паливний бачок, використовуючи отвір в нижній частині;
  • залити близько літра відпрацювання;
  • підпалити папір і почекати 5-10 хв, щоб почався процес кипіння.

Саморобна піч проста в експлуатації – після того, як масло почне самозайматися, достатньо періодично підливати по 5 літрів палива. Порада: можна помітно підвищити ККД і продовжити термін служби печі, якщо встановити на безпечній відстані електровентилятор для обдування верхнього бачка.

Поділитися з друзями

Залиш коментар або задай питання

Ваш e-mail не будет опубликован.

Adblock detector