Гараж

Наливна підлога в гаражі

Наливна підлога – сучасний винахід виробників будматеріалів, завдяки якому створюється ідеально рівна, безшовна поверхня без трудомісткого процесу вирівнювання. Підлогу без швів є відмінним рішенням для гаража, так як саме уразливості конструкції в місцях стиків є причиною регулярних витрат на відновлення покриття. Укласти наливна підлога в гаражі за спрощеною технологією можна самостійно. Так як від виду наливної підлоги залежить вартість робіт, необхідно правильно визначити потрібний вигляд покриття і оптимальну вартість.

Види наливних підлог

Всі види наливних підлог забезпечать пристрій покриття без швів, тому вибирати підходящий варіант можна як з урахуванням експлуатаційних характеристик, так і оптимального співвідношення якість/ціна. Весь асортимент наливних підлог класифікується за хімічним складом на кілька видів:

  1. З епоксидних смол – покриття з високою хімічною стійкістю. Епоксидна наливна підлога, на відміну від поліуретанового, менш чутливий до рівня вологості і перепадів температур. Тому кращий наливна підлога з полімерів, це покриття з епоксидних смол:наливне товщиною від 1 мм з хорошими декоративними якостями підійде для об’єктів з постійним впливом лугів і кислот;
    • тонкошарове у вигляді двокомпонентного підлоги товщиною до міліметра підійде для приміщень з «мокрими» процесами (місце мийки автомобіля);
    • кварценаполненное – хімічно стійкий підлогу товщиною від 1 мм, який витримає високі механічні і ударні навантаження.
  2. З метилметакрилаті смол – покриття, яке рідко використовується, так як висихає внаслідок хімічної реакції або випаровування розчинника, виділяючи специфічний запах. Тому обов’язкова достатня циркуляція повітря або, ще краще, — система вентиляції. При виборі такої підлоги важливо правильно визначити діапазон товщин залежно від типу смоли, інакше занадто тонка поверхня буде погано тверднути, а надто товста – відшарується.
  3. На основі поліуретану – покриття, яке схоже по характеристикам з епоксидними, але відрізняється високою еластичністю, згинається при експлуатації і виграє по зносостійкості. Тому поліуретановий підлогу підійде для гаражів з вібраційними навантаженнями і при нанесенні покриття на деревину або метал: ЦСП, ДСП, металеві підлоги майданчиків і півповерхів.
  4. Цементно-акрилові – бюджетний варіант, завдяки якому можна усунути невеликі похибки чорнової підлоги. Фактично цементний наливна підлога є альтернативою фінішної стяжці, а для пристрою покриття досить шару 20-30 см розчину.
Вас зацікавить:  Що таке переробка відпрацьованого масла?

Всі полімерні підлоги – дороге рішення для підлоги гаража, хоча і володіють рядом переваг: стійкість до хімічних реагентів, стирання, морозу, вібрації, вогню. Найпопулярніші для облаштування гаража – поліуретанові і епоксидні з терміном служби 45 років. Будь-яка суміш для наливної підлоги забезпечить пристрій довговічного, зручного, безпилової, міцного, стійкого до абразивного зносу покриття. Тому при виборі виду покриття можна орієнтуватися на оптимальне співвідношення якості/вартості з урахуванням індивідуальних особливостей.

На відміну від бетонної, наливна – самий безпечний, так як забезпечує відмінне зчеплення з шинами, незалежно від погодних умов, не піддається зледенінь і намокання. В якості додаткових заходів щодо безпеки, можна вибрати антиковзаюче покриття і забезпечити підлогу розміткою на всю товщину. Крім того, для гаража підійде компромісний варіант як зробити наливну підлогу в гаражі недорого – поліуретанова просочення. За якісним і експлуатаційним характеристикам просочення визнана надійним покриттям, а якщо відмовитися від глянцю – пол буде недорогим.

Підготовка підстави

Перед тим, як заливати наливна підлога, обов’язково ретельно підготувати поверхню: очистити від бруду, пилу, закрити глибокі тріщини та вибоїни. Частина покриттів, наприклад, епоксидні потребуватимуть додаткового шліфування поверхні. Тому вважається, що монтаж наливної підлоги простий, а процес підготовки — трудомісткий. Головне на етапі підготовки – створити чисту, суху, абсолютно герметичну поверхню.

Особливу увагу при підготовці основи необхідно приділити старому покриттю, якщо планується ремонт підлоги. Так, наприклад, підлога, покрита поліуретановим матеріалом, до нанесення епоксидного покриття обов’язково ретельно очистити: шліфувати поверхню, пропилососити. Якщо старе покриття – епоксидне, то при нанесенні нового шару з того ж матеріалу проблем зі зчепленням не буде. Крім того, необхідно виконати розрахунок наливної підлоги з урахуванням витрат:

  • фінішний пів — 3 кг/м2;
  • забарвлення, проміжний шпаклювальних шар — 0,4 кг/м2;
  • грунтовка — 0,35/м2.
Вас зацікавить:  Утеплювач для стін гаража

Фахівці рекомендують усувати навіть незначні, дефекти: раковини, невеликі тріщини, отвори. Пов’язано це з тим, що діаметр отвору «за голку» може стати причиною утворення бульбашок діаметром у кілька сантиметрів. Крім того, неприпустимі плями жиру, масел, нафти, іншої автохімії. Для видалення таких плям можна використовувати жирорастворяющие миючі засоби, пропалювання або видалити механічним шляхом і закрити вибоїну ремсоставом.

У боротьбі з смугами від шин автомобіля допоможе шліфування, так як прилип гумовий матеріал розчинники не видаляють. Якщо планується заливка наливної підлоги з епоксидних смол, то рекомендується 2 проходу шліфмашинки, щоб зняти цементне молочко. Останній етап робіт – ґрунтовка поверхні в 1-2 шари, яка виконується за 24 години до нанесення розчину. Перед грунтовкою можна протестувати якість підготовки підстави «за рецептом» досвідчених майстрів:

  1. Виготовити розчин соляної кислоти з водою у співвідношенні 4:1.
  2. Розбризкати по підлозі.
  3. Подивитися результат.

Якщо сторонніх покриттів різних текстур і квітів немає, підстава «шипіт» жовтуватою піною – робота по підготовці основи виконана якісно. В іншому випадку фахівці рекомендують для видалення старого покриття перейти від грубої наждачного паперу і шліфувальної машини до більш кардинальних заходів: дробе – та піскоструминного устаткування. Після обробки, поверхня можна повторно протестувати, потім вимити підлогу водою, дати висохнути і виконати грунтування.

Технологія заливки наливної підлоги

Фактично влаштування наливної підлоги – це покриття підготовленій поверхні захисним шаром 20-80 мм. Завдяки використанню вирівнюючих розчинів, забезпечується оптимальна швидкість робіт і ідеально гладка поверхня. Технологія заливки виконується методом «калюж», після чого обов’язково вирівняти підлогу голчастим валиком, видаляючи бульбашки повітря. При виконанні робіт необхідно забезпечити у гаражі потрібний температурно-вологісний режим:

  • 5-25 ºС;
  • 5% вологості бетонної основи;
  • 60-80% вологості приміщення.

Рівень вологості приміщення – основна умова створення якісної поверхні, при порушенні якого самовирівнюючі підлоги покриються бульбашками з повітрям. Крім того, необхідно пам’ятати, що оптимальний вік бетону, на який можна нанести наливна підлога, становить 21 день, і підготувати інструменти:

    • правило;
    • кисть;
    • голчастий валик;
  • електродриль з насадками.

Для підготовки розчину необхідно змішати компоненти за інструкцією виробника, використовуючи електродриль. При виборі покриття на основі епоксидних смол можна створити антистатичне покриття, для чого матеріали для наливної підлоги необхідно доповнити мідною стрічкою і укласти заземлюючий контур. Порядок робіт:

  1. Вилити частину розчину на поверхню. Готовий розчин швидко висихає, тому готувати суміш рекомендується порціями.
  2. Розподілити за допомогою валика.
  3. Залити всю площу, заповнюючи розчин порціями і розподіляючи кожну ділянку.
  4. Виконати обробку (не обов’язково).
Поділитися з друзями

Залиш коментар або задай питання

Ваш адрес email не будет опубликован. Обязательные поля помечены *