Гараж

Гараж для мотоцикла

В даний час мотоцикли придбали високу популярність, будь це японський спорт-байк, важкий чоппер або китайський скутер, перед власником постає питання, де його зберігати. Зазначимо, що двоколісного друга залишати на вулиці не завбачливо, з ряду причин:

  • природний фактор (дощ, сніг);
  • людський фактор (викрадення, псування);
  • при тривалому зберіганні, для продовження ресурсу мотоцикла та його експлуатаційних характеристик, гараж незамінний.

Основна функція гаража – це зберігання мотоцикла, а його ремонт, обслуговування, тюнінг вважається додатковими функціями. Є два варіанти гаража для мотоцикла – це звичайний гараж, там власник тримає крім дивана, коробок з запчастинами, велосипеда ще й власний автомобіль і якщо місця достатньо, то двоколісного «друга» можна зберігати там. Що робити якщо місця недостатньо, або мотоцикл заважає маневрування автомобіля? Є другий варіант – це будівництво міні-боксу для мотоцикла. Дана будова з зовні нагадує звичайну будку, але великих розмірів див.

Основною умовою, при будівництві даного міні – гаража є його розмір, необхідно врахувати, що мотоцикли бувають різних розмірів і будувати його треба з запасом. Робиться це для того, щоб у нього завжди можна було загнати дорожній мотоцикл, має вельми скромні розміри, і для його легкого маневрування. Приблизні розміри конструкції: два метри, ширина-три метри довжина і висота півтора два метри. Якщо врахувати ці розміри, то заганяти мотоцикл в гараж буде досить зручно і вийти з нього не складе проблем. Гараж можна таким же чином прилаштувати до окремо що стоїть будинку, де одна зі стінок міні – боксу буде суміжній зі стіною будівлі – це і спростить конструкцію, і заощадить кошти на будівництво. Замість воріт у міні – боксі передбачена орні або розсувні хвіртка, її також можна виготовити власними руками, спорудивши з дерев’яних брусків силовий каркас, і обшивши його листами з профільованого листа.

Розглянемо позитивні і негативні сторони міні – боксу. Даний гараж передбачає зберігання мотоцикла і не дозволяє, зважаючи своїх габаритних розмірів, ремонтувати і обслуговувати двоколісного «коня», також він не передбачає теплого зберігання. А плюсами даної конструкції будемо вважати простоту конструкції і доступність її побудови. Якщо розглядати автомобільний гараж для зберігання і ремонту мотоцикла, то можна впевнено заявити, що він як не можна краще підходить для цих цілей. Тут передбачено тривале зберігання мотоцикла, він може бути теплим, що, безсумнівно відіб’ється на технічному стані, зручність ремонту, так як є наявність освітлення і досить місця. Головною перевагою автомобільного гаража є наявність стелажа, службовця не тільки інструмент, але і для зберігання уніформи для власника, запасних частин до мотоцикла і т. д.

Оснащення гаража для мотоцикла

Перелічимо і розберемо докладно пристосування, які необхідні моп власнику і його залізного «коня» в гаражі. Тривале зберігання мота – байка диктує свої умови і вимагає наявність у гаражі спеціального чохла для мотоцикла, він захистить мотоцикл від пилу і вологи, від попадання сторонніх предметів під час інших робіт у гаражі. Також, якщо у мотоцикла відсутня підніжка і зберігати його, просто притуливши до стіни не безпечно, необхідно мати – мотопаркер. Він служить не тільки як підніжка, але і допоможе легко без затрат зусиль припаркувати мотоцикл паралельно будь-який з чотирьох стін у гаражі див.

Видно, що це пристосування дуже корисно, адже мотоцикл можна прибрати в самий дальній кут, і він буде спочивати до наступного сезону, не обтяжуючи власника своєю присутністю. Для власників спортивних байків, які займаються ремонтом мототехніки самостійно, стане хорошим помічником – підкат. Його функція полягає в наступному; якщо необхідно підняти передню або задню частину мотоцикла для проведення профілактичних заходів він встановлюється в центрі мотоцикла, і піднімає ту чи іншу частину, тим самим виконуючи роль домкрата, і одночасно несе функцію підставки.

В гараж мотоцикліста слід додати: пристосування (посуд герметична) для зливу масла при заміні, манометр для вимірювання тиску в шинах, набір інструменту (накидні, гайкові ключі, торцеві головки), плоскогубці різної форми, мульти метр для вимірювання напруги, пристосування для клепки ланцюгів.

Головною умовою для мотоцикліста є не тільки наявність гаража і всіх пристосувань для ремонту і зберігання залізного «коня», але і наявність голови на плечах. Не варто забувати про безпеку і необхідно подбати про повній екіпіровці, тоді управління мотоциклом принесе задоволення і збереже здоров’я. Рівних всіх доріг!

Поділитися з друзями

Залиш коментар або задай питання

Ваш e-mail не будет опубликован.